Otak Berkulat

Tuesday , 9 ogos 2011 
Errgghhhhhhhhh ! TENSION
tahu dengan masalah enta apa apa enta tade maknanya pun sebenarnya akan tetapi membuatkan kepala otak aku berkulat , berserabut semak samun macam hutan tropika yang ta pernah ditebang dan dicantas tahu ! bila aku terfikir berfikir memikir memikirkan dan fikir fikir fikir haha na jea aku buat mcm dalam gambar ni duduk dalam blender , tu pun KALAU BOLEH haha sebab ta boleh laa aku cakap hehe (apa aku merepek?) haha . ehh sudah laa ta penting pun sebenarnya KAU macam !@#$%^&*()_+ ? hm macam macam laa ! ta sampai hati na cakap kan . takesah pun kalau aku bukan adik terangkat berangkat  dan mengangkat kau lagi , tapi kesah sikit kbai sekian terima kasih -.-' 
 "aku taknak kau jadi adik aku . tu dulu . 
just now wanna you be more to my little sister , hope you understood" 
apa ni ? apa ni ?
Thank for everythingggg ^_^ *_^ *_* =..=

p/s : tiada kene mengena antara yang hidup atau pun yang sudah tiada . peace yowww wuhuuuuuuu \(^o^)/