alaaaa lewwww

ini kawan saya , nama dia yna . comel kan dia ? na ngorat ? ngorat laa tapi bagi kaum perempuan sahaja okay ! hahaha . na tahu ta ? setiap hari , setiap detik , setiap saat , setiap minit , setiap jam , setiap pagi , setiap siang , setiap petang , setiap malam , setiap saya bangun tidur , setiap saya nak tidur , setiap saya na mandi , setiap saya lepas mandi , setiap saya na berbuka , setiap saya na sahur , setiap saya na makan , setiap saya abis makan , setiap dia na tidur , setiap dia na apa apa jelaa dan setiap kali setiap laa mesti dia messages saya tahu ! haha . bila nset saya berbunyi jea mesti nama dia yg terpangpang ! alaaa lewww(ayat dia selalu ckp) awak ni . hahahaha . saya suka dapat kenal orang mcm awak ! awak baik tahu . suka bila jumpa awak + lepak dgn awak . mesti gegelak kan sengeh² bodoh . hahaha enta pape enta ! saya anggap awak macam kakak saya tahu ! maklum laa saya ta ada kakak ! hehe . dia senior kolej saya , dia dah sem 7(second last sem) , lepas tu sem 8(last sem) lepas tu dia da abis belajaa . uwaaaaaa . saya baru sem 1 sekarang ni -.-' nanti dia pulang sarawak kita ta bole jumpa lagi . jangan lupa saya disni tau awak hahaha hikkhokkk ^_^
ini ceritaku pada pukul 10.46pm - 7 ogos 2011 : dia msg saya dia cakap mcm ni " sy dgn awak dah mcm hp dgn batery . kalau awak hp  , awak tade batery mcm mana na berfungsikan ? hehe " 
alaaaa lewww suuwiettnyewwww kau ni weh ! haha tergelak aku baca msg tu tadi ^_^ 
thank yna ali akbar . i lebiiuwwwww muah sikit dance dance , wuhuuuuu \(^o^)/