Teruskan melangkah

monday , 21 disember 2010
walaupun dia tiada disisi tapi aku kene teruskan melangkah demi masa depan aku , aku ta boleh lemah dan terjatuh disebabkan cinta . haha eykaa jgn pandang belakang , pandang depan ada longkakng kat depan tuh nanti jatuh padan muka haha *tetibe ! cinta dan jodoh ditangan tuhan , so kita kene sabar bila diduga dugaan mcm ni lah haha hmm . macam na gila tapi ta gila lagi otw haha . ta perlu na mengharapkan benda yg ta akan datang , tapi kesah pulak aku na tunggu kea ta . kau susah kea ? haha . sebenarnya aku dah jerit kuat kuat yg aku cakap i love u khairul faidz , please come back to me . tapi dia ta dengar , kenapa ? sebab aku jerit dalam hati mmg lah bodoh kn aku ? ha mmg bodoh kalau korg na tahu lah . bila agaknya kita akan togethergether again ?