psssstttt ,

Wednesday , 22 disember 2010 
ini adalah adik angkat saya fizzry zamry dikenali sebagai PG , dea tinggi daripada sy bukan ? ouhh mmg haha . umur dea  13 tahun , lah budak2 lagi haha . hari malang lepak dgn adik PG ni haha . lepak NZ  buat kantoi tumpah kn air neslo . lepas tuh dea boleh buat muka cool jea haha . aku dgn kawan aku gelak2 kan dea jelaa . padahal seluar dea baju dea kene air nasib baik dea berpakaian hitam macam tahu2 jea apa yg akan terjadi haha  , yg ta bole blah aku kene sekali kat seluar haha . tapi tape aku hanya mampu tersenyum dan ketawa . haha . budak2 lah katakan . yg kelakanya time pegi basuh ta abis abis dea ckp kat aku 'sorry kak , sorry kak' haha yelaa adik akak maafkan haha . tapi nasib sikit jea kene aku , kalau byk aku menangis haha . lagi 1 kejadian aneh , dea asik ckp 'macam mana ni kak kotor , nanti mcm mana na jumpe awek' haha gatal budak ni ingt sikit kau tuh dah ade awek dik haha . mmg lah kotor alamak budak ni haha aku soh pegi cuci lagi , dea ckp tandas jauh lah ape lah . lepas uh dea bole order air kosong kat mamak na lap seluar dea . haha , dea pinjam tisu aku lepas tuh dea celup tisu dlm air kosong uh haha . kau ni dik buad malu kaum lah . aku dgn kawan aku ape lagi gelak lah haha . lantak kau lah aku ta kesah yg penting kita kene cool haha . macam2 kau ni kan budak haha . btw best lah lepak dgn kau dik . kawan aku cakap yg PG ni sporting haha , yelaa sporting lah sangat kn ? kn ? haha . i love u adik :)
________________________________________________________________________
ini ialah gadis gadis . ecehh ni kawan sekolah aku lah . dari kiri alya , nini , rina , aku , zulaika . ade lagi yg keluar eyma , leen , nurul . tapi dorg tade dlm gambr ni haha . ktorg keluar ade sbb , sbb na cari kerja  . maklum lah budak lepasan SPM katakan haha . cari kerja ha !  isi isi borang jea sudah , kalau na call call lah , tanak sudah ada aku kesah haha . btw best lah keluar dgn korg , haha . sweet memory . i love u my friends :)