interview kerja

Thurday , 30 disember 2010
aku , linda , bf linda . pergi pukol 2.30pm sebab interview 4.30pm . haha . jalan punya jalan lepak2 dulu . lepas tuh dah sampai aku dgn kawan aku yg kene interview sama dgn aku masok lah kedai uh sesaja na tengok2 dulu haha . tp time tuh pukol 3 lebeh kot . haha . bila dah pukol 4.30 ktorg pergi lah . eshhh ! menyirap org tuh pergi makan lah apa lah . asal ta dinner terus jea haha . lepas tuh tunda pukol 5.30pm . bosann lah na tggu sampai 5.30 so ktorg lepak NZ minum2 dulu . haha . gelak2 tgkp2 gambar masuk tandas keluar tandas haha . padahal dlm hati takot n tertanya2 apa lahh jap lagi org tuh na tanya aku . haha . tingg tongg , waktu sudah menunjukkan pukol 5.30pm . aku n linda pergi lah sbb org tuh dah call . bila da pergi dia call soh dtg interview kat mana entah , pusing2 bhai na cari . menyirap ada gak haha . dah lah ta dengar bising2 . aku rasa org uh menyirap kot sbb aku asik ckp "ha ! apa ? ha ! ta dengar lah" haha . org tuh send mesg kat aku soh datng kat kedai tutt tutt adelah mana bole bgtau haha . dah jumpa lepas tuh dea soh masok bilik . debar2 hati aku , aku tawakal jela . saja buat2 cool haha . pandai ta aku belakon ? haha . bila aku da masok bilik tuh . bermula lah perbualan kami haha . mcm best pulak sbb org tuh byk soal . yg tak bole blahh dea speaking . paham abis aku . paham sikit jelaa . dea ckp aku paham bila aku na ckp BI balik tatau sgt haha . maklum lah aku kn benak haha . so aku cakap campur2 lah BI dan BM haha . dea tnya , aku jawab dea main angguk angguk pulak nasib baik tak geleng2 haha . bermakana dea paham lah tuh aku ckp haha . lepas tuh dea ckp pasal gaji . 1jam RM6 doe . masyuk kn ? kn ? dea tnya na keje full kea apa ? aku pergi ckp full , bebal betol penat lah aku . Grr -,- kawan aku pun sama hm . dah lah pagi sampai 10malam . tp tp , belom keje lagi pun , dea cuma cakap jea . haha . dea ckp next week dea call soh dtg lagi na tengok ktorang kerja mcm mana . haha . waduhhh ! takot bangatt ni . haha . kang ta pasal2 aku kene reject haha . tp tape ada aku kesah ? haha ta kesah . aku dan kawan aku redha jela dgn ALLAH . kalau dapat dapat lah , kalau tak , tak lah . tawakal jelaa haha :)