Happy New Year 2011

GOODBYE 2010 :(  WELCOME 2011 :) 
kenangan 2010 tak akan pernah saya lupakan 
kerana pelbagai kenangan yg terukir pada tahun 2010 ini 
suka , duka , gelak , tawa , kenangan manis , pahit , tawar , kelat , masam , masin 
yg pernah saya lalui pada tahun 2010 ini , 
saya akan merindui tahun 2010 , 
tahun 2010 juga telah berakhirnya zaman persekolah . sedihhh sangattttt :( 
Semoga tahun baru 2011 ini akan lebih bermakna didalam hidup saya . amin :)  
ehh ehh ! apa ek azam tahun 2011 ni ? hmm . korang na tau ta ? hmm . 
1 : jadi anak yang solehah .
2 : semoga keputusan SPM keluar nanti akan mengembirakan aku dan family , AMIN .
3 : supaya dapat kerja nanti bole shopping , wahh ! sukanya haha .
4 : hidup baru yg akan buat hatiku bahagia dan gumbira .
5 : cowok baru yang tidak memainkan perasaan aku lagi .
6 : cinta baru yg tidak mengecewakan hati aku lagi haha .
7 : lebih matang tanak jadi mcm budak² lagi sbb umur aku na masuk 18 dohh -,-
8 : serius didalam perhubungan ataupun melakukan sesuatu perkara atau pekerjaan .
9 : tanak jadi pemalas lagi , aku rasa na belaja masak dgn mak tapi mcm malas hee .
10 : ahhh ! pape jela asalkan yg menarik dan yg indah² belaka aminn :)