Sembang Lebih

pada jam 12pm , 11 ogos 2011 : ketika ku sedang mebelek-belek blog ni , tetibe aku terjumpa blog si dia dohhhh (kekasih lama) tade ahh lama sgt kan , hahaha ! cee tengok ayat dia mmg gempak habissssssss ! fulamakkkk hahahahahahaha sembang sembangggggggg ^__^ 
" EYKA , ha ni mybe jd teman aku satu hari nanti . insyaallah . aku harap die yg terbaik la . aku nk sngt kat die ni , k la aku jujur kat korang , aku minat die dari dulu lagi , dari mase zaman MS . hehe , dulu lawak lawak je kite org knal . aku tak tau la die ingt lagi ke tak . dulu die sombong je ngan aku , tp mse tu die ade BF . tp aku faham die ade teman . hehe kalau aku jd die pon aku buad buad sombong . hehe , mybe aku dah mula syg die skit skit , lama lama jd bukit la kan . tp kan korang , aku tkot die pk aku main2 ngan die , hmm sumpah aku taktipu aku serius bangat sama die . aku harap die pcaya kt aku ;( . aku nk dia happy hidop ngan aku , aku tknk hanco kn hati die . aku jnji eyka :( "


p/s : tetibe jea aku terbuka blog dia dohhh mcm bodoh pun ada ! gelabaa gilaa ayat dia sembang lebihhhh dohhhhh ! hahahaha . memang tak bole blaaaaaa . dah lama pun ni tahun lepas punya ayat sebelum bercintan cinton kan bila da dapat tinggalkan mcm anak khinzir haha , aku tengok tadi aku copy laa ayat ni . ni baru sikit , ada byk lagi ayat dia time msg lagi gempak malang nya aku da delete semua nya ketika dulu (dulu mcm lama sgt jea kan , lama laa jugak 20.10.2010 - 18.12.2010 , kembali bersama semula 13.2.2011 - 13.3.2011) haha . kata kata seorang lelaki memang selalu sembang lebihh , hampehh haha :) , sebab itulaa sekarang aku tidak mudah percaya kepada manusia yg bergelar LELAKI ^_^ dan hatiku bertukar menjadi batu hahahaha hati batu okayyyy . dengar tuu hati batu sapa yg boleh cairkan hati aku baguss laaa hehe :)
i miss you khairul faidz bin norhisham -.-"