Selamat Hari Raya


  "Bulan ramadhan pun dah berlalu
Menguji ketahanan jiwa insan
Syawal telah menjelma
Menemukan kita
Lupakanlah sengketa di antara kita
Selamat Hari Raya hari yang bahagia
Memohon keampunan dengan keikhlasan
Yang jauh didekatkan
Yang rapat bermesra
saling berkunjungan "

oOoOoOoO BALIK KAMPUNG oOoOoOoOoO BALIK KAMPUNG
* selamat hari raya aidil fitri kepada semua umat islam *
saya nurul syafiqah binti muhamad nor (eykaa etyqaz) ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa , tersalah tutur kata sehinnga anda terguris perasaan & terkurang ajar dengan korang semua , saya ingin memohon ampun maaf sejujur & seikhlas hati ini . semua manusia ada melakukan kesilapan sama ada sengaja ataupu tidak sengaja .  sama sama kita kosong kosong okayy ! lepas raya kita buat jahat balik hahaha (gurau) .  selamat hari raya maaf zahir dan batin kawan kawan . i love you all . muahhhh sikit hahahhahhahaa :)
Tahun ni saya beraya di Kota Bharu , Kelantan . hurayy ! setiap tahun raya kelantan <3 ^__^
p/s : kepada yang pulang ke kampung tu berhati-hati laa yea , ingat laa orang yang tersayang . sabar jangan asik na memotong jea ketika memandu , sayangilah nyawa anda :)

to all my friends : 
agak² sesiapa yg buat open house tu , jgn lupa laa ajak aku tau ! hehe .
 ta sabar na serbu rumah korang semua , cehhhh hehe . 
korang pun nanti datang laa beraya dirumah ku syurga ku ini tau , 
nanti pape hal aku bgtau kalau aku buat open house kalau laa okay 
ta janji tp if na datang raya semak kat rumah aku ni pun tape 
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin :)