Soal dan Bisikan hati ?

Friday , 17 disember 2010 / 2.25 am 
adakah dia masih memerlukan aku untuk hidup bersamanya ? ataupun tidak ? adakah aku masih dihati dia walau dimana pun dia berada ? ataupun tidak ? adakah dia masih sayang kan aku macam aku sayang kan dia ? ataupun tidak ? apakah sebenarnya hubungan antara aku dan dia ? adakah masih mampu bertahan ? adakah mungkin bersama ? adakah tidak mungkin akan bersama lagi ? adakah dia sudah bosan dengan perangai aku ? adakah aku bukan perempuan yg terbaik untuk dia ? tapi kenapa dia cakap dia SUMPAH SAYANG AKU ? kalau dia cakap mcm tuh mestilah dia ta layan aku macam ni ? tapi kenapa ek ? aku ni macam wujud ta wujud jea dalam hidup dia ? ohh shittt ! hmm , ya ! mmg i'm not perfect but sayang aku dekat kau hanya tuhan jea yg tahu kalau kau na tahulah , sbb tuh aku bgtahu , kalau kau tanak tahu dah mmg kau tahu sbb kau dah baca . haha . kalau kau ta baca pun tapa biar aku baca sorang pun boleh . ohh tuhan tolonglah diriku aku sungguh menginginkan dia tuk mencintaiku dan mendampingiku didalam hidupku ini . ohh tuhan bukalah hatinya untuk melupakan kesalahanku yg telah menjadi duri didalam hatinya dan melukai hatinya . tolonglah dekat aku , yg melukaimu , aku ingin engkau tahu aku selalu cinta padamu .